Muza

Nawet w świecie syntetycznych ludzi, designerskich fenotypów, reżimu wydajności i zwrotu z inwestycji istnieje muzyka, która zmywa grzechy, jedzenie o smaku pieszczot, myśli dające wolność, ciała, z którymi spotkanie jest dotykaniem boga, seks wyzwalający z pudełka pornografii, taniec, który jest zwierciadłem duszy. Jest coś jeszcze prócz zgnilizny slamsów i szklanego chłodu Wysokiego Zamku. Piękno w tym posthumanistycznym świecie jest domeną muz. Zechcą się z tobą podzielić? Co im zaoferujesz?
Pobierz playbook.

Tworzenie Muzy

Aby stworzyć swoją muzę, wybierz imię, wygląd, cechy, ruchy, sprzęt oraz Hx.

IMIĘ

Cumulus, Wenus, Dorian, Diuna, Fibula, Sasha, Śliwka, Satyr, Sztorm, Świt, Eva, Carlin, Yalahar, Szron, Trawka, Tytan, Sopel, Venore, Dzikun, Groteska, Völuspa, Mohił, Edron, Gracja, Fabio, Jezzara, Khalifa, Yoem.

WYGLĄD

Mężczyzna, kobieta, dwuznaczny, transgresywny lub androgyniczny.
Ubiór: wyzywający, szpanerski i zniszczony, luksusowy, fetyszystyczny, codzienny.
Twarz: oszałamiająca, słodka, dziwna, śliczna, piękna.
Oczy: śmiejące się, kpiące, ciemne, umalowane, zatroskane, pociągające, jasne, wyluzowane.
Dłonie: silne, ekspresywne, szybkie, zgrubiałe, pewne.
Ciało: szczupłe, wyrzeźbione, grube, nienaturalne, młode, ponętne.

CECHY

Wybierz jeden zestaw cech:
• Spokój=0 Gniew=0 Pasja+2, Wgląd+1 Pustka=0
• Spokój+1 Gniew+1 Pasja+2, Wgląd=0 Pustka-1
• Spokój=0 Gniew=0 Pasja+2, Wgląd=0 Pustka+1
• Spokój-1 Gniew+1 Pasja+2, Wgląd-1 Pustka+2

PODSTAWOWE RUCHY

Dostajesz wszystkie podstawowe ruchy.

RUCHY MUZY

Wybierz 2:

Oszałamiająca: dostajesz +1pasja (max pasja+3)

Związek karmiczny: kiedy szepczesz czyjeś imię w głąb osobliwości, rzuć+pustka. W przypadku sukcesu ta osoba przybędzie do Ciebie (nie trzeba wyjaśniać, jak to dokładnie się stało). Na 10+ dostajesz +1premię do następnego rzutu przeciw tej osobie. W przypadku porażki tracisz k6 pkt. HvC, a MG zada ci 2-3 pytania. Odpowiedz na nie zgodnie z prawdą.

Boski artysta: gdy uprawiasz wybraną przez siebie sztukę – dowolny akt ekspresji lub kultury – albo gdy prezentujesz swoje dzieło przed publicznością, rzuć+pasja. Na 10+ zatrzymaj 3. Na 7–9 zatrzymaj 1. Wydaj 1, by wskazać postać niezależną spośród swojej publiczność i wybrać 1:

  • ta osoba chce się ze mną spotkać;
  • ta osoba chce skorzystać z moich usług;
  • ta osoba mnie kocha;
  • ta osoba chce ofiarować mi prezent;
  • ta osoba podziwia mojego patrona.

W przypadku porażki nie otrzymujesz żadnych korzyści, ale nie cierpisz z powodu ran czy straconej okazji. Po prostu wypadasz bardzo dobrze, to wszystko.

Zniewalający urok: gdy zdejmujesz z siebie lub z kogoś innego dowolną część ubrania, wszyscy, którzy cię widzą, nie są w stanie oderwać od ciebie wzroku – i nie są w stanie robić nic więcej. Skupiasz na sobie absolutnie całą ich uwagę. Jeśli chcesz, możesz uwolnić wybrane osoby spod działania swojego wpływu.

Hipnotyzujące spojrzenie: gdy masz czas i jesteś z kimś na osobności, ta osoba dostaje obsesji na twoim punkcie. Rzuć+pasja. Na 10+ zatrzymaj 3. Na 7–9 zatrzymaj 1. Ta osoba może wydać twoje zatrzymania 1 za 1, jeśli:

  • da ci to, czego pragniesz;
  • działa jako twoje oczy i uszy;
  • walczy w twojej obronie;
  • zrobi to, co jej każesz.

Postacie niezależne nie mogą działać przeciwko tobie, póki masz na nie zatrzymania. W przypadku postaci graczy możesz w dowolnej chwili wydać zatrzymania 1 za 1:

  • myśli o tobie rozpraszają ich – działają pod presją;
  • myśli o tobie inspirują ich – dostają +1premia w tej chwili.

W przypadku porażki ta osoba dostaje na ciebie 2 zatrzymania, które może wydać na dokładnie tych samych warunkach.

SPRZĘT

Dostajesz:

  • 1 elegancką broń
  • 2 luksusowe usługi
  • różności warte 2- VERsy
  • ubranie odpowiadające twojemu wyglądowi (ty ustalasz szczegóły)

Elegancka broń (wybierz 1):

  • miniaturowy pistolet (2-rany, bliski, przeładowanie, głośny)
  • designerski sztylet (2-rany, ramię, wartościowy)
  • ukryte ostrza (2-rany, ramię, nieskończone)
  • designerski miecz (3-rany, ramię, wartościowy)
  • zabytkowy rewolwer (2-rany, bliski, przeładowanie, głośny, wartościowy)

Usługi luksusowe: (wybierz 2):

  • VIPowska karta do sieci ekskluzywnych klubów.
  • osobisty ochroniarz. Nazwij go. Może być Frank Farmer? (2-rany, 1-pancerza)
  • złoty pakiet opieki medycznej (przyśpiesza leczenie jak meddron)
  • prawnik opłacony do końca Twojego życia (radzi sobie z większością pozwów)
  • karta „all-inclusive” do SPA i salonu piękności.
  • przychylnie nastawionego do Ciebie wpływowego bloggera.

HX

Wszyscy po kolei przedstawiają swoje postacie. Podają imię, wygląd i charakter. Zrób to. Zanotuj imiona pozostałych postaci graczy. Po kolei ustalcie Hx. Gdy nadejdzie twoja kolej, wybierz 1, 2 lub wszystkie 3 opcje wobec postaci:

  • Jedna z nich jest twoim przyjacielem. Powiedz temu graczowi, żeby zapisał Hx+2.
  • Jedna z nich jest twoim kochankiem. Powiedz temu graczowi, żeby zapisał Hx+1.
  • Jedna z nich jest w tobie zakochana. Powiedz temu graczowi, żeby zapisał Hx-1.

Powiedz pozostałym, żeby zapisali Hx=0. W turze pozostałych graczy:

  • Wszystkie podane wartości Hx zmodyfikuj o +1 lub -1 i zapisz nową wartość obok ich imion postaci na swojej karcie. Ty decydujesz jak i komu.

Na koniec sprawdź, która postać ma najwyższą wartość Hx na twojej karcie. Zapytaj osobę prowadzącą tę postać, która cecha twojej postaci jest dla niej najbardziej interesująca, i wyróżnij tę cechę. MG poda ci drugą cechę, którą masz wyróżnić.

SPECJALNY RUCH MUZY

Jeśli ty i inna postać uprawiacie seks, wybierz jedną z opcji:

  • dostajesz +1 do następnego rzutu i ona również;
  • dostajesz +1 do następnego rzutu, a ona -1;
  • ta osoba musi dać ci prezent warty co najmniej 1-VERs;
  • możesz ją zahipnotyzować (ruch muzy: hipnotyzujące spojrzenie). Potraktuj to jak rzut na 10+. Możesz użyć tego ruchu, nawet jeśli nie został przez Ciebie wybrany.

ROZWÓJ MUZY

Kiedy rzucasz na wyróżnioną cechę oraz gdy resetujesz wartość Hx z inną postacią, zawsze zaznacz jedno kółko doświadczenia. Gdy zaznaczysz wszystkie 5 kółek doświadczenia, rozwiń swoją postać i wymaż zaznaczone kółka. Za każdym razem, gdy rozwijasz postać, wybierz jedną z poniższych opcji. Zaznacz ją na liście, nie możesz wybrać jej ponownie.
_ _ dostajesz +1 spokój (max. spokój+2)
_ _ dostajesz +1gniew (max. gniew+2)
_ _ dostajesz +1wgląd (max. wgląd+2)
_ _ dostajesz +1pustka (max. pustka+3)
_ _ dostajesz ruch muzy
_ _ dostajesz ruch muzy
_ _ dostajesz nieruchomość oraz bogactwo (ruch gova)
_ _ dostajesz wyznawców (opisz) i koło fortuny
_ _ dostajesz ruch z karty innej postaci
_ _ dostajesz ruch z karty innej postaci
_ _ dostajesz augmentację (bez ponoszenia kosztów oraz ryzyka)
_ _ dostajesz augmentację (bez ponoszenia kosztów oraz ryzyka)

AUGMENTACJE

Dostajesz: Priesta

TRANSAKCJE

Jeśli ktoś zamożny opłaca twoje usługi, 1-VERs to cena za: intymne towarzystwo przez jedną noc; zabawianie (bez dotykania) grupy osób przez wieczór lub weekend; miesięczne zatrudnienie z powodu twojej nadającej radości i życia obecności.
1-VERs wystarczy na pokrycie twoich miesięcznych wydatków na całkiem luksusowe życie. Za większość przyjemności i tak płacą Twoi mecenasi.
Zależnie od okoliczności, jednorazowe wydanie 1-VERs to cena za: dowolną broń, sprzęt lub odzież, za wyjątkiem rzeczy wartościowych i hi-tech; koszt materiałów niezbędnych do resuscytacji przez auga; tygodniową ochronę przez taskera lub sicario; naprawę jednego przedmiotu hi-tech lub napisanie zgrabnego kodu przez architekta; pomoc w sprawach duchowych u guru; miesięczną łapówkę dla nadgorliwego paparazzi, żeby wyciekały tylko te zdjęcia na jakie masz kaprys; miesięczne utrzymanie i naprawy ostro eksploatowanego sprzętu; łapówki, opłaty i podarunki w ilości wystarczającej, żeby dostać się do kogo tylko chcesz.
Jeśli chcesz czegoś lepszego, spodziewaj się konieczności dokonania indywidualnych ustaleń. Nie oczekuj, że łażąc po byle targowisku i płacąc kredytami , uda ci się dostać augmentacje, hi-tech czy inną gwiazdkę z nieba.